Kızlar ben yaklaşık 1 buçuk ay önce boş gebelik sonucu 8 haftalık düşük yaptım parçalar patoloji raporu için alındı. Rapor çıktığında doktorum Bi sıkıntı olmadığını normal gebelik düştüğü olduğunu söyledi bu virüs olayı yüzünden hastaneler sıkıntı olduğu için doktorunla çok detaylı konuşamadım malesef. Doktorum bir kez adet gördükten sonra yeni bir gebelik düşünmemde sakınca olmadığını istiyosan 1 adet geçirdikten sonra tekrar gebe kabilirsin demişti fakat gebelik sonlandırmasını bildirmek için sağlık ocağına gittiğimde ordaki hemşire en az 6 ay boyunca gebelik düşünmemem gerektiğini tekrar hamile kalırsam yine düşük yapıcağımı söyledi bende ikilemde kaldım sizce hastanedeki kadın doğum uzmanı mı yoksa sağlık ocağındaki hemşirmi hangisine İnanmalıyım 😔 Tekrar aynı şeyleri yaşama düşüncesiyle ister istemez tedirgin oluruyorum bana Bi fikir verin 👏🏻