Merhba hanımlar 6+3 günlük hamileyim kasık agrım ve arada rahım agrım oluyor geçen haftadan beride sabah dolabı acınca buzdolabındakı kokudan tıksınıyorm mıde bulantım oluyor ve istifra ediyorm ama yemek yememde bi sorun yok normal belirtiler değil mi bunlar 😁🤗