Birhemsire_anne https://imgyukle.com/i/QfNBoj https://imgyukle.com/i/QfNi38 Kız olsaydı baştaki gibi yaptırıcaktm ama oğlumuz oluyormuş diğer türlüsünden yaptıırıcam ışıklı 🥰
Mucizem7 Kubs canm Ben sayfayla yazistim güvenilir değil.mi sayfa?pazartesi hesaplarına havale yapicam ondan sonra yapıp gonderiyorlarmisda
Kubs Mucizem7 yani ben herhangi bir sorun yaşamadım. dediği gibi 2haftada gönderdi hatta güzel bi anahtarlıkta hediye yapmış 😊 bence güvenebilirsiniz sorun yaşayacağınızı sanmam en azından benim sıkıntı olmadı
Mucizem7 Kubs ay çok sevindim yaptircam bende çok beğendim kalıcı bisey bence.peki hediyelik falan yaptrdin mi canm,bide yastık falan
Kubs Mucizem7 yok ya bana onlar çok saçma geliyo 😅 sadece kapı süsü yaptırdım fakat hastaneye götürmemeye karar verdim. odasına beşiğinin yanına duvara astım kapıdan daha güzel durdu diyebilirim 💖
Mucizem7 Kubs bende kapı süsü harici hiçbişey yaptrmiycam bencede gereksiz ki şu dönemde ne gerek var onca masrafa dimi😊😁kimsede gelmiycek zaten hastaneye olmazsa kapı susunu bende götürmem hastaneye…