Kardelen92 Kizlar doktora gittim idrar tahlilim yapıldı sonuç lökosit 29 çıktı doktor çok küçük miktar enfeksiyon dedi ama normal değer 0-5 dio sizce küçük bı miktarmi ciddiye alınmalı mı çok korktum doktorda acil doktoru hastane kapalıydı malum guvenemedim
Yeliz06 Kardelen92 cnm söyle söyleyim makine sayımıysa çok hafif sayılır. Benim 189 çıkmıştı. Aşırı yüksekti. Antibiyotik kullandım geçmedi. Birde mikroskobik inceleme yapalım dedi. 16,17 tane görüldü gene yüksek.
Bircanzeytun Benimde cok az cktı 7 8 faln iki tane toz verdi portakal kokulu suya karştrp içtim digerinide 10 gün sonra içicem
ysm- Tekrar test yaptırmadım ben ama enfeksiyondan dolayı çok kaşıntı oluyordu o geçti doktorum bana 1 hafta sonra gel devam ederse dedi ama sokağa çıkma yasağına denk geldi hemde kaşıntı geçti suyu bol içince. Bir de benim daha küçük 9 haftalığım