Ayseciik canım göz doktoruna git evde birşey deneme boşuna. Benimde kirpik diplerim enfeksiyon kaptı. Damla verdi 3 güne geçti sayılır. Birde ellerini gözüne sürüp sağa sola dokunma. Eşinin yüzüne hiç dokunma. Bazı göz enfeksiyonları bulaşıcı olabiliyor.