_Annelik_121106 Çok kötüyüm 23 haftalık hamileyim akinti mi su mu bilemiyorum dun acilden geldim amisure testi orda yokmuş çok kötüyüm
Aseldurupp _Annelik_121106 renkli duysa doğum belirtisi bebek susuz kalır hemen acile git doktorlar herhangi su gibi birşey gelince hemen hastaneye gitmek gerek diyor müdahale edilir Allah korusun geç kalırsan daha kötü sonuç olur
Hebunturan _Annelik_121106 canım hastaneye git ben 2 gün önce o şikayetle gittim bebeğimin suyuymuş 37 haftalıktık suni sancıyla doğum yaptım hiç durma bence bebeğini riske atma
Kaderag Amnisure testi sende alabilirsin bende yaptırdım özelde yoktu biz aldık doktor yaptı su önemli canım bende pozitif çıkmıstı hastanede yattım 1 hafta lütfen ihmal etme
_Annelik_121106 Kaderag kaç haftaliktin serklaj olmustum 16 hafta da ama enfeksiyonda dolayı alındı tekrar suyum geldiği için başarırız olmuştu ama hala duruyor 23 haftalık niye boyle oluyor amisure yoktu onlar da çıkma yasağı var ankarada yaşıyorum
Deletesmom095 _Annelik_121106 benimde o tarz akıtılarım oluyordu fitil kullanıyordum canım vajinal akıntı kaynaklıda olabilir doktoruna danıştınmı bu durumu?
bgzk60_ _Annelik_121106 su sarımsı ve yapışkan olmaz canım normal vajina enfeksiyon akıntısı gibi senin dediğin
_Annelik_121106 Deletesmom095 dün gittim nöbetçi vardı niye geldin gibisinden konuştu çok sinir etti acile gönderdi bi sürü kan idrar aldılar ne sonucu söylediler ne bisey yaptılar burda kalsanda virüs kapma riskn yüksek dediler özel de yok acil de corona virüslü olanları gördüm baya vardı bebeğimi düşünüyorum ama bakmıyorlar
_Annelik_121106 Deletesmom095 kaç haftaliktin su sızıntısı diye düşmüyorum belim de ağrıyor arada kasılma da oluyor
Deletesmom095 _Annelik_121106 canım eczaneden turnusollu ped al dene evde ama akıntılı dıyorsun suda akıntı olmaz
Kaderag Haftada böyle bir durum yaşadım ben valla alışıyorsun bi zaman sonra benim pozitif çıktıgı için hep öyle alttan baktılar aletle
_Annelik_121106 Deletesmom095 daha önce iki erken doğum yaptım inan unuttum baya kötü günler yaşadım ama bebeğin suyu ele deyince yapışkan gibi olmuyor mu?
Deletesmom095 _Annelik_121106 ama riskin varsa mutlaka doktora git canım özel klinik falan araştır ihmal etme
_Annelik_121106 Deletesmom095 doktorum vardı yarı yolda bıraktı beni kabul etmedi devlete gidiyorum araştırma ama oda devamli seni tanıyan doktora rast gelmiyorsun ve ilgi yok
Deletesmom095 _Annelik_121106 özele git canım eğer ki durumun varsa devlete gidilcek gibi değil bu durumda nerede oturuyorsun
_Annelik_121106 Deletesmom095 ankarada otuyorum özel pandemi ve kendi hastalarına bakıyorlar sadece ☹