Burada son zamanlarımda çok okudum doğum hikayelerini . Mutlaka ya nişan geliyor, ya suyu patlıyor, bel ağrıları sırt ağrıları daha nicesi.
Ama ben de hiç biri olmadı, dün asabah adet ağrısına benzeyen bir ağrıyla erken uyandım. Çamaşır attım, kahvaltı hazırladım, bulaşık makinesi yerleştirdim, akşam yemeği vs derken saat 7 oldu. Adet ağrısı şiddetlenince eşime bi doktora gidelim belki sancı falandır ben bilemiyorum dedim ve bingo ! Doğum başlamış ve 3 cm açıklığım var. Sancılarım 3-4 dk da bir geliyor ve 80 leri vuruyor. Acilen saat 8 de yatışım yapıldı ve kendi sancımla 5 cm daha açıldı. Nöbetçi doktor suyumu patlattı ki o esnada yatakta gördüm o nişan denilen şeyi. Suyum berrak ve ılıktı. Suni vermeye karar verdi nöbetci doktor ve gece 2 de kaka yapma hissine benzer şiddetli bir acıyla kıvranmaya başladım. Kendi doktorum Oskar Bey geldi ve çatala oturmamla direktiflerini yerine getirerek 15 dk da doğurdum. Oskar Öğüten hocayı herkese tavsiye ederim. 💙
Geleliö oğluşum GÖKTÜRKe ; kilo 3330 boy 52 cm baş çevresi 35 cm. 39+0 da doğum gerçekleşti, aylardır bana yüzünü göstermeyen pipisini göstermeyen oğluşum perşembeyi cumaya bağlayan gece 24.04.20 tarihiyle ramazan bebeği oldu. 🧿