Ahsend49 Mert Doruk Çınar Halil İbrahim Kayra Atilla Aybars Demir Deniz Alparslan sizce hangisi güzel 😄
Damla0909 Ahsend49 Mert, Alparslan, Demir, Deniz güzel bence. bazı isimler büyüyünce kullanıma cok uygun değil.gibi geliyor bana. mesela kayra doruk 40 yaşında bi kayra hayal edemiyorum 😀
Kurbagaannesi Ahsend49 doruk, deniz, alparslan, mert, demir herkes koydu 2018-2019-2020 bebekleri hep aynı isimler
Kurbagaannesi Damla0909 bence alakası yok 💁🏻♀️ Yani kayra türkçede İhsan sahibi demek köklü bir isim bizim kulağımıza öyle geliyor. Ben koymuyorum yanlış anlama ama bu isim öyle değil yani
Damla0909 Kurbagaannesi Yok estağfirullah yanlış anlayacak bir şey yok 😊 Ben anlamlarını bilmiyorum anlamı kötü demedim. Kişisel görüşüm sadece 🤗 Kayra amca, Kayra dayı veya Doruk amca yada mesela Can amca Berk dayı bunlar ilerki yaşlarda çok uygun değil gibi geliyor bana. Bu benim görüşüm. Herkesin düşüncesine saygım var. Bu isimleri koyan bir sürü insan var. 🌸
DamlaNur29 Ahsend49 ilk olarak aybars sonra kayra benimde oğluşum olcak aybars koycaz allah izin verirse💙