Uzm-Nurse ben bebeğimi öğrendiğimde boş gebelik deyip kürtaj tarihi verildi sonra ertesi gün özel hastaneye gidip kalp sesini duyduk ama doktor kese çok ilginç dedi hafta başı bizi tıp fakültesine gönderdi oradaki doktor 3 aya kalmaz düşer büyük bir milyomun var kesenin yapısını bozmuş herşeye hazırlıklı ol dedi kese kuyruk yapmış o kuyruğun ucunda hareketli bir nokta vardı hiç iç açıcı konuşmadı ama sonra o miyoma rağmen o keseye rağmen rabbime şükürler olsun şuan 17 haftalık olduk Allah herkesin bebeğini bağışlasın sağlıklarını versin üzülme canım verende Allah alanda Allah sen üzülürsen oda üzülür bunu unutma güzel haberlerini bekliyorum