Sultangonul bende de vardı. tam yedi yaşında okulun göz taramasında ortaya çıktı. o güne kadar ailem fark edemedi maalesef. halbuki televizyonu göremediğim için çok yakınına gidiyordum. Sadece “yakından bakma gözün bozulur” diye kızıyorlardı 😌 Hatta annem doktora tv yi çok yakından izliyor o yüzden mi bozuldu acaba demişti doktor anneme kızmıştı çocuk görmediği için öyle izliyormuş diye 🤦🏻♀️Benimki tam sınırda yoğun bir tedavi ile durduruldu ama ileri yaşlarda tedavisi yok sanırım🙄 bu yüzden çocuklarımızı çok iyi gözlemlemeliyiz. Rutin göz kontrollerine muhakkak götürmeliyiz. İnşallah bebeklerimizin gözleri sağlıklı olur 🌺🌺