Mrbalar ben 3 kez epiduralli normal dogum yaptım şuan 4 hamıleyım sezeryan olup tüplerimi baglatmayı düşünüyorm. Sizce tüpleri sezeryandamı baglatmalıyım yoksa normal dogum yapıp sonradanmı bağlatmalıyım bıraz sezeryandam tırsıyorum fikirlere ihtiyac var tesekkurler