Feyzadeniz Bayanlar merhaba bu süreçte Zeynep kamil hastanesinde sezaryen ile doğum yapan varmı corona varken bilgi verebilirmi
Tsknaltunts Feyzadeniz teyzemin kızı çarşamba günü Doğum yaptı canım bebekte kendi de iyiler şükür eve geçtiler corona hakkında bişey demedi ama 🤷♀️
belosunannesi36 Feyzadeniz şuan özeldede devlettede refakatçi alınmıyor sadece odaya çıktığınızda anneniz yada kayınvalideniz kalabiliyor oda dışarı giriş çıkış yasak bebeğide kimseye göstermiyorlar sadece siz ve yanınızda gece kalması için bir kişi