Bahar1011 svgsvg canım bazen olabiliyor hareketleri azalıyor günde 3 sefer anca hareket ediyor korkma bence ama hic hareket etmiyorsa o zaman Bi doktorunla görüş benimde olmustu bazen cok hareketli bazen hic hareket etmiyordu
Baharbal svgsvg 27+1 deyim benimde aynı gündüz az hareket ediyor endişelenmeye başlamıştım yalnız olmadığımı görmek birazda olsa ferahlattı
Dserin1 svgsvg şu an 29 um, 27 de aynı postu açmıştım 2 gün çok az hatta hiç hareket etmedi vb gibi sonra geçti tatlı ye sürekli uzan elin karnında olsun.. daha çok gece oynuyor 1 den sonra Benim.. uyuymuyo hatta
Mombaby01 27+2 yim dün hün boyu hiç oynamadı küçük pıtlar oldu gece boyunca hiç durmadı oynadı galiba normal uyuduğu zamanlar değişiyor belki de korkmayın
svgsvg Bahar1011 2 gün önce kontrolüm vardı doktor herşey normal dedi ama neden böyle olduğunu anlamış değilim