Bgmbgm Nazlimu 20 de hissetmiştir ben bilse ikinci gebeligim daha erken hissedilir diolar bide göbek yaglarimdan hissetmiomusum doktor öle demişti 😂 kilolular biraz geç hisssedio
kevsercik Nazlimu kalsiyum u bol al kemik yapısı guclendikten sonra hissedersin.daha gücü yetmiyodur size hissetttirmeye
Anneyim Bgmbgm benim de göbeğim var baya ama 15 inci haftadan beri hissediyorum ve 2 inci cocugumu da bu kadar erken hissettim bu üçüncü bunu da hissediyorum