Elifdemir_ bizde 32 haftalığız, iki üç haftadır bende de var o ağrı hatta aynadan bakınca kızarmış gibi. Ben sütyen den mi acaba diye düşündüm. Ama bazen çok kötü ağrıyor nefes almada zorlanıyorum. Eğilince nefesim kesiliyor, namazda secdeye giderken bile göğsüm daralıyor gibi hissediyorum. Annemler etrafımdakiler de normal olduğunu söyledi son zamanları yaşadığımız için artık uykularda haram olacakmış ki benimki olmaya başladı. Ee anne olmak kolay değil, korkacak bişey yok ama içini rahatlatmak için doktorunla görüşebilirsin 😊