20 haftayı doldurdum Bugün kontrole gittim cinsiyeti öğrenmek icin doktor ilk kıza benziyor dedi sonra göstermiyor bacaklarını kapatıyor dedi yani alışverişe başlama henüz dedi net bi şekilde göstermedi yani bu haftalar da normalde gösterirmiş ama bizimki inatçı cıktı🙄 3 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi niye göstermiyor anlamadım ya detaylı ultrason da tam net belli olur mu???