Zmyra Kızlar süt sağma makinası aldınız mı ? Manuel mi elektrikli mi almalıyım? Önereceğiniz marka var mı? Doğum çantamda mutlaka olmalı mıı??
Cocuklarim Zmyra manuel almistim baya işimi gördü yani hastanede ise sağma makinesi var sorun olmuyor
Cigdemveminik Zmyra ilk gebelğimde erkn doğum yaptm oğlum kövezde kaldı hep süt sağmak zorunda kaldm lansinoh tekli elektrikli süt sağma makinası kullandmm çook memnun kaldm kesinlkle öneririm
Semella Lansinoh 2 1 elektrikli gögüs pompası aldım ben. Kullanam yakınlarım oldukca memnumdu. Bende çalıştıgım için zaman tasarrufu acısından aldım. Güzel zaten icindeki biberon süt sağma aparatları kendi çantası oldukca yeterli. Araştırabilirsin 🙏🐣
Rafet-0810-16 ilkbahar sütü sağıp süt posetine koyunca buzlukta 3 ay buz dolabinda 3 gün ve dışarda bekleme süresi 3 saat 🤗
Pikola_findik Zmyra ben diamond mama elmas aldım kullanıcı yorumlari cok iyiydi,10 masaj,15 emme özelliği var ayrica 2li fiyatida fena sayilmaz lansioha göre🤗
Dilane Wee baby elektrikli aldi eşim erken doğum oldu o gün istediler hemen çocuklarım küveste ben hergun sagip gönderiyorum memnunum 400 TL
Cirarun https://mochibabies.com.tr/?gclid=CjwKCAjwnIr1BRAWEiwA6GpwNdMeDYKtkb9X2R9UHmEwIis9ydkV8yqiPLswZ722dS-YdgaWdqF-6RoCgbIQAvD_BwE Googledan bakın
Hulya3438 Şimdi bende alacağım kararsız kaldım philips avent elektrikli yada lansinohun elektriklisini daha iyi acaba?