sndsk Doğumuma 1 hafta 10 gün bisey kaldı hastane icin hangi geceliği öneriyorsunuz boydan olanlar mi daha rahat oluyor normal doğum icin yoksa iki parca alt üst olanlar mi
Busedoruk sndsk dogumda cıkarken elbise tarzında olanlardan olursa iyi olur çünkü alttan kontrol ediyorlar alt cıkartmak zor olur ve zaman alır hastaneden cıkarkende iki parca olanı giyebilirsiniz yada esofman tarzı nasıl rahat edersen