umay16 normalde doğum için 2 doz yeterli 1 ay arayla. Bizim sağlık ocağında hemşire toplamda 5 kez tetenoz olursan tam koruma altında oluyorsun 2-3 gebeliklerde tetenoz aşısı olmana gerek yok demişti.
2 doz tetenoz aşısı vuruldum 6 ay sonra 3 doz için gel dedi.
Tam korumada olmak daha iyi gibi geldi bana her an neyle karşılaşacağınız belli olmuyor