yagmur91 kalp atışı duyulmayıp kürtaj olmuştum. Sonra tekrar 2 kimyasal gebeliğim oldu Sonra genetik sonucum çıkmadan hamile kaldım ecopirin başladı doktorum önlem olarak sonradan genetik sonucum çıktı bende heterozigot yani bozukluk vardı ama zaten 18. Haftaya gelmiştim diye de tekrar kan sulandırıcı iğneye başlamadık aynı devam ediyoruz