Kimyagercik
Bizde 38+3 olduk beklemekteyiz ☺
40 haftayi doldurmaz dedidoktorumuz ama bakalim 😬
Ki beklesin canim kizim persembe ablamla kayinbabam kayinvalidemler gelcek Türkiyeden.
Ablam ilk kez teyze heycani yasayacak dogumumda yanimda olmak istiyor. Ayni gün aksami sancim tutsa tam olur ☺☺🙈