Ozgebyr mutlaka gidin beim de oldu ilaç kullanmama rağmen hemen aradım doktorumu ve acilden giriş yap ben gelene kadar baksınlar dedi. Ilaçlarımı arttırdı ve iğne verdi. Hâlâ da drvam ediyor maalesef bir süre olabilir dedi zaten kırmızıya dönerse tekrar hemen gideceğim. Doktorunuzu da değişin bence imkanınız varsa naısl muayeneye kabul etmiyor anlamadım tuhaf.