Bahar4516 bende burda bekliyim bende fıtıklıyım ve dediğin gibi sırt üstü yatınca belim rahat ediyor ama bebek için zararlıymıs bazen kendimi sırt üstü yatmıs buluyorum hemen dönüyorum sag sol değişmeli yatıyrm ama bazen oluyoki bacaklarıma agrı giriyor cok üstüne yatınca daha yolu yarıladık bi 4 bucuk ayımız daha var nr yapıcaz bilmiyorum işimiz biraz zor fıtıklılar olarak