sevde-alp Merhaba arkadaşlar ben 11+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini ne zaman. Hissederim tam olarak ve hala kasiklarin üstünde mi yoksa artık yerine yerleşti mi şimdiden teşekkürler 🙏
Melikekrtc1 sevde-alp canım hayırlı olsun inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebişinizle ☺️ daha çok başlardasınız ben de ilk gebeliğimi yaşıyorum 18. Haftada hissetmiştim ama minicik bir pıt pıt kdr 🙈 32+3 üçüz tepiniyor yavrum maşallah 🙈😂😂
Zlhb sevde-alp ben 16da hıssettım ama 20 ye kadar hıssedılmeyebılır ve evet hala çok yukarıda değil bebek büyüdükçe yukarıya çıkıyor
Busimss sevde-alp 20.haftaya kadar kasıklarda olacak daha ben çyle hissetmiştim. 17.haftada da su dalgası gibi hissetmeye başlamıştım.
elobariselo Ben tam olarak 18.haftada hissettim, ondan önce hafif kaymalarını hissediyordum şimdi 22 haftalığım tamamen hissediyorum :)
iremnurkilic sevde-alp 16’da hissetmeye başlarsın canım bende o zaman hissettim ilk şimdi 22. haftanın içindeyiz her gün hissediyorum çok şükür kızım yerinde durmuyor🥰
Gulanelis sevde-alp 9 haftaya net diyorum canım eğer kilon çok yoksa hissedersin 18 yada 19 da pıt pıt 20 de tam hissedersin ama 25 e kadar düzensiz olur 28 te falan tekmeleri çok kuvvetli olur
tugbaayaz sevde-alp ben 17 den sonra seğirmelerle hissetmeye başladım oda bazen günde bi iki kere bazen 2 3 güne 1 1 kere 20 den sonra daha net hissetmeye başladım şimdi 23+1 olduk 1 haftadır dışardan belli oluyor orda attığı çok şükür 😊🙏
Dilekcetin 18.haftada hissettim tabi o zaman tekme değil daha çok karnında kelebek uçuyor gibi oluyor 🤣şimdi 27 haftalığız tekme olduğu daha net