ozgeakcayy Arkadaşlar 9. Haftaya kadar bel ağrılarım oldu, 1 haftadır bel ağrım olmuyor bir sorun yoktur dimi gelişimiyle ilgili, mide bulantılarım şiddetli devam ediyor
eymenhumeyra ozgeakcayy niye olsun canim surekli bel agrisi olcak diye bisey yok 😊 bende 10 haftaligim bazen agrir bazen agrimaz bulantim filanda yok zaten sadece surekli acim 😂
Gzmsydr ozgeakcayy 19 haftaligim hatta 20 olcam benim hiç belim ağrımadı illa olcak diye bisey yok canisi :)
ikiprensannesiiii ozgeakcayy ne güzel işte son zmana kadar devam edecek diye bişey yok canim rahat geçirirsin insallah,zaten son aylarda geri baslicak
ozgeakcayy eymenhumeyra tamam canım sağol bende 9. Haftaya kadar sürekli olup şimdi olmayınca bir sorun mu var diye düşündüm, ne güzel bulantının olmaması…
Gzmsydr ozgeakcayy yok canım oda hiç olmadı ama bebiş gayet iyi ben biraz hamileliği rahat gecirenlerdenim her kadının yapısı farklı sadece mide bulantım vardı 3 ay oda bitti
Miniginannesiiii1111 ozgeakcayy kasık ağrım karnıma kramp girmesi aşırı bulantı ve aşırı tiksinme devamıdi yani 12. Haftaya kadar sadece belim agrimadi 😇