ozgeyns merhabalar arkadaşım, ben de 23 haftalık hamileyim. 10.ve 15. Haftalar arasinda acayip cildim bozuldu,çok üzülmüştüm. Ama simdi düzeldi çok şükür aksine bir canlilik geldi. Kız bebeklerde olur derler bu durum sahiden bir kızım olacak Allah izin verirse :) Bence vücudun hormonlara ayak uydurma sürecinde verdiği bir tepki..