Fatosyyn1 Kızlar 39+3 oldum sağ ayağımda öyle bir ağrı var ki anlatamam parmaklarım şiş davul gibi böyle birşey yaşayan oldu mu kramp giriyor geceleri üstüne basamıyorum. Sizce ne yapılabilir bu durumda