Ceydabeyazit21 Merhaba herkese, Kartal Lütfi Kırdar da veya Tuzla devlet hastanesinde doğum yapan ve orada kontrole gidip doğum yapmayı düşünen arkadaşlarımız varsa buraya yazabilirmisiniz.😊
Damla________ Ceydabeyazit21 Kartal’da virüsten dolayı yatan hastalar var diye biliyorum ama bence bu dönemde devlet düşünmeyin mümkünse
Funda_karabas Tuzla devlette şuan doğum yapilmiyor lütfi kirdarda pandemi hastanesi 7 kat komple vurisli yer
_vesileaksoy Funda_karabas şu an orda doğumlar gerçekleşmiyor ki peki . Doğum için gelenleri geri mi gonderiyolar acaba
Deleted5544 tuzlada sadece mesai saatlerinde doğum yapılıyor normalde. ama şuan iki hastanede de koronalı çok fazla hasta var, mümkünse zeynep kamil yada özeli tercih etmelisiniz
Deleted5544 Ceydabeyazit21 valla ben tedavi icin gitmistim pek memnun kalmadım ama doğum icin bilemiyorum
witharzu Ceydabeyazit21 Zeynep Kamil hastanesinde doğum yapan ve memnun olan çok kişi var. 1 sene içinde iki arkadaşım orada doğum yaptılar ve hiçbir problem yaşamadılar. Ama arkadaşlarında dediği gibi hem kartalı hem tuzlayı düşünmeyin bu süreçte 🌸
balbebeklerim Ceydabeyazit21 şu anda gidebilecegin en iyi yer orası ayrıca iyide bir hastane doktorları da iyi ayrıca sadece kadın doğum olduğu için virüslü hastada yok ben Avrupa yakasında oturuyorum ama oraya gidip geliyorum sırf iyi olduğu icin
Hakuka _vesileaksoy eğer oranın takipli gebesi değilseniz yapılmıyor yeni hasta takibi alınmıyor diye biliyorum ben de.
_vesileaksoy Hakuka basindan beri orda takipliyim ilk kez son kontrolümde oraya gitmedim Zeynep Kamil e gittim ama çok aşırı uzak ve aracımız yok doğum baslasa nasıl olcak nasıl yetiscez bilmiyorum . Özel içinde durumumuz pek müsait değil ev taksidi ödüyoruz. Kartal’da istiyorum ama virüs aklımı karıştırıyor işte .