Kızlar sizce bu idari izin ne zaman biter? Kamu da çalışıyorum. 4 buçuk aylık hamileyim. Merak ediyorum belki de hiç bitmeden doğuma giderim bilemiyorum. Cumhurbaşkanı normalleşme sürecini açıkladı. Pek iç açıcı değil. Restoranlar bile tam anlamıyla kısıtlama olmadan 2021 de açılacak diyor. Siz ne düşünüyorsunuz. https://www.memurlar.net/haber/901329/normallesme-surecinin-takvimi-belli-oldu.html