Laviniamira aysegzr_aslan ay o bende de oldu sağlık ocağındaki ebeye sordum magnezyum eksikliği dedi suya atıp eritilen bi ilaç verdi onu kullanıyorum ve ayrıca soda da içebilirsin ilaç istemezsen 🥰
Wonderanne aysegzr_aslan bende daha erken başlamıştı 22. Haftada falan kalsiyum başladı sağlık ocağı doktoru ama bende geçmeyen bir ishal vardı o mu yspiyor diyerek bir süre içip bıraktım şimdi tekrar icecem bacak ağrısı kötü
glbyzksr aysegzr_aslan ben de sağlık ocağında aile hekimi ile görüştüm. Bana kasilman kramp girme var mı dedi. Ben de geceleri sağ bacağım çok ağrıyor kalçama kadar dedim. Magnezyum eksikliği dedi magnezyum elinizin altında bulunacaj her daim dedi. Suda eritilen bir ilaç verdi. Kramp kasılma olunca kullan dedi. Kullandım o gece rahat uyudum
M1044 aysegzr_aslan o haftalarda benim de başladı canım magnezyum eksikliğin var doktorun ilaç vermeli sana sen şuan da soda ve havuç suyu iç bana iyi geldi ilaç içmediğim sürede uykudan kalkıyordum 🤦🏼♀️
M1044 aysegzr_aslan hayır doktoruna sor gitmene gerek bile yok telefondan ilaç ismi versin sana sen günde bi tane soda iç ve havuç suyu iç iyi gelicek ilacı da ihmal etme
ecem_altin Benimde felaket oluyordu yaa uykumdan uyandırıyordu resmen doktorum bi ilaç önerdi devlet tarafından karşılanmıyor ama bıçak gibi kesti içinde magnezyum kalsiyum ve D3 vitamini var. Sende doktoruna danış kesinlikle
aysegzr_aslan ecem_altin ay dün bende cıglıkla uyandım esime diyorum vur bacagıma hadi cabukkk😂 hadii
t-ugba Ben de çekiyorum o ağrıyı haftalardır 29+2 yiz biz de gece uykudan uyandırıyor bacağımı kesiyorlar sanki değişik bi acı kalkıp biraz yürüyüp tekrardan yatıyorum sabaha kadar böyle devam ediyor magnezyum kullanıyorum ams hiç bi işe yaramadı ben de
Canantatli aysegzr_aslan benimde bacağım 2 gün oldu uyuşma var seninki magnezyum eksikliğine bağlı olabilir ama benim neden acaba korkmaya başladım 12 + 1 haftalığım doktora gidicem böyle devam ederse