__birafitap__ Yasanixxxx bende 5+3♥️ 4 mayısta kalp atışı için randevumuz var 6+6 iken insallah duyarız 🤰🌸
Tuselizya35 5+2 bende çarşamba 6 olucam aynı düşünceler bende de var keseyi bebeği kalbi duyarmiyiz ☹ zaman gecmiyorrrr
Binnur54 Tuselizya35 bende aynı şekilde 11 mayısta randevumuz var şuan 5+1 o zmaan 7 olucaz inşallah kalp atışını duyarız herşey yolundadır 🤲🏻
damla_1 5+2 de gittim kesen çok küçük geç döllenme olabilir haftaya tekrar gel dedi.kalp atışını duyamayız ama kesen belli olur dedi.beta hcğ 3020 çok merak ediyorum inşallah bir sorun olmaz🙏
esenckir Merhabalar haftalık hamilelik zamanınızı hangi bilgiye göre hesaplıyorsunuz :/ bende şuanda son adete göre 6+4 ama bence doğru bir tarih hesaplaması değil ve bence kalp atışı duymak vs içinde bu hafta hesaplaması önemli sanrm
__birafitap__ esenckir eğer geç döllenme oldu ise ultrasonda ne kadar olduğunuz çıkıyor benimde geçen hafta 5+6 oluyordum hesaplara göre ultrasonda 4+3 çıktı daha bugün 5+3 olduk bunu ultrasona girene kadar bilemezsin🙏🏻
Tugce19 Mrb kızlar bnm günümde 10 gcti test yptm çıktı ama biri silik çıktı ama belli pazartesi hastaneye gidcm szce hamilemiyim
Mlshasimoglu Yasanixxxx ben 6+2 de alttan kalp atisini ve bebeği gördüm. Karından da görebilirsiniz bence
sedanuratas Yasanixxxx 6+4″ pazartesi gidicem bende bebek görünürde kalp atışı için 7 haftalık olmasını bekledim
Rumeysaaa Bizde 6+1 olduk 1 mayısta kalp atısı için gidicez . Kızlar mıde bulantınız ve kusmanız ne zaman basladı bende hayla birsey yok