bebegim_28 Kızlar ben 11 haftalık olcam şifa hastanesinde kerim beye gidiyorum ama doğum fiyatlarını bilmiyorum yakın zamanda orda doğum yapan oldu mu fiyat nedir
Gulsum_coskun Merhaba kızlar tek kişilik oda 2bin kudurdu ama çift kişilik oda 1850 tl bende o hastaneye gidiyorum şuan arkadaşımda 1 ay önce orda doğum yaptı o söylemişti
bebegim_28 Gulsum_coskun benim doğum Kasım ayında o zamana da artar 😐 devlete de insan güvenemiyor ki şu dönemde
Elisayten Gulsum_coskun ya ben doktordan cok memnunum fiyatlarida uygun ama benim tek korkum sezeryan yaptiriyorlarmis hep normal dogum yapmiyorlarmis acaba sizin bi bilginiz varmi bu konuda
sevgiii07 Gulsum_coskun benim bi arkadaşım daha oraya gidiyor ona da aynı rakamı söylemişler ve 2500 den düşüyorlar da
Elisayten sevgiii07 Gulsum_coskun 7 mayista gittim doktorum 35 haftada çatı muanesinden sonra nasil bi dogum yolu izliyecegimizi konusucaz dedi insallah normal olur
Elisayten sevgiii07 Gulsum_coskun 7 mayista gittim doktorum 35 haftada çatı muanesinden sonra nasil bi dogum yolu izliyecegimizi konusucaz dedi insallah normal olur
Elisayten sevgiii07 Gulsum_coskun 7 mayista gittim doktorum 35 haftada çatı muanesinden sonra nasil bi dogum yolu izliyecegimizi konusucaz dedi insallah normal olur
Gulsum_coskun Elisayten canım hic öyle bir şey duymadım belki doktordan doktorada değişe bilir ama en iyisi doktora hastaneye sorup bilgi alman 😊 en son ne zaman gittin hastaneye canım ben haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum kontrole