Merhaba kızlar Biz 32+1 günlük olduk 3 gün önce kontrole gittim oğlum 2550 gram 42 cm olmuş doktor 2 hafta 5 gün önde dedi ve bebek başı yukarıda bu seni çok rahatsız eder nefes nefese kalırsın dedi ki zaten o sorunu yaşıyorum. şimdilik erken ama doğum pozisyonunu almazsa bebek sezeryan olur dedi 2 hafta sonra nstye gircem yemeyi azalt dedi haliyle 😐 sizde durumlar nedir???