39+3 olduğum akşam hafif sancılar ardından bir miktar su ile geliyorum ben dedi. Doktorumuzu aradım ve beklememizi söyledi çünkü su sızıntı şeklindeydi. 23:00 da başlayan su 24:00 te artınca kalkıp hastaneye geldik. Suyum hala çok vardı fakat gelmeye başlamış 2 cm açıklık vardı. Çatı muayenesini coronadan dolayı yapmamıştık. Çatıya bakıldı gayet uygun. 37 haftada 3200 olan oğlum 3900 e çıkmıştı. İri bir bebek ama çatın uygun normal dogurursun dedi. Nst bağlandı düzensiz ve yetersiz sancılarla sabaha kadar bekledim bu arada su olanca hızıyla devam etti. İyiki depend almisim sadece kanama için değil gelen su içinde çok büyük kurtarıcı. Resmen depend olmasa ne yapardım bilmiyorum. Sabaha karşı suni sancı takıldı fakat takılır takılmaz 2 dakikada cihaz deli gibi ötmeye başladı. Yavrumun kalp ritmi 60 lara düştü. Ebe apar topar suniyi çıkardı bana hava bağladı. Çok korktum o an anlatamam. Neyseki verilen hava ile kalp ritmi 140 Lara geri çıktı. Ama o bir iki dakikada resmen öldüm öldüm dirildim ona bişi olacak diye. Aslında çatı uygun ama iri olduğu için sancı ile sıkışıyor ve kalbi yavaşlıyor. Bu nedenle sezeryana alındım. Dokturumu bekledik. 2 dakikada bebeğim kucağımda. Çok güzel bir oğlan. Sonrası dikiş, odaya geçiş. Uyuşukluk geçince ağrım oldu cekinmeyin bolca ağrı kesici isteyin. Biraz mama, biraz meme hala tam sütüm gelmedi ama emiyor beni.
Bu arada coronodan dolayı yanımda eşim kaldı ve biz şimdiden bir aileyiz. Bu konuda tereddütte olan, annem gelemiyor yalnız kaldık diye üzülenlere sözüm inanın sezeryan olmama rağmen herşeyi hallettik birlikte. Ve şimdi onlar koltukta kucak kucağa yatıyor. İnşallah bugün çıkacağız hastaneden. Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin