Cupkek geçen ay rahim filmi çektirdim acıya dayanıklı olmadığım için anestezi ile oldum bişey anlamadım sonra o ay hamile kalmadım yumurta takibi yapıldı çatlamadı kendiliğinden bu aya kalmıştı şansa vüristan dolayı gidemiyorum tekrar yumurta takibine iğneyle çatlatıcaktı birde 😢 acısı yok çünkü ben hissetmedim canımm anestezi aldım