Cupkek çektirdim özelde anestezi kendim istemedim bilerek evet acı oluyor ama öyle inanılmaz dayanılmayacak kadar asla değil korkma boşuna gerçi tamamen bu senin acı eşiğinede bağlı bir şey , dr um işlem bittikten sonra valla seni tebrik ederim kızım ben burda nelerini görüyorum bunun için bile anestezi istiyorlar anestezisiz kabul edenlerin yarısıda avazı çıktığı kadar bağırıyor işlemi zor bitiriyorum demişti 😂 yani ben öyle dayanılmıcak birşey göremiyorum bu işlemde , ki şöyle düşünmelisin çocuk doğurmayı göze alacaksan bu normal doğum sancısının yanında tırnağı bile olamaz bence 🙂 bnde yaptırdığım ay kaldım zaten rahim filminde hiç bir sorun çıkmadı bütün tüplerim açıktı , inan herşeye bütün acılara değer 🤰🏻