CerenNisaSecilmis Cupkek canım rabbim istiyenin kollarını boş bırakmasın. Benim çok sıkıntılı 2 hamileliğim geçti birini 20 haftalıkken servikal yetmezlikle doğurdum ve yaşamadı maalesef 9 ay sonra tekrar hamile kaldım oda 7 haftalıkken düşük gerçekleşti Saha sonrasında 7 ay boyunca hamile kalamadım çok ağladım rabbime yalvardım ilaç kullandım çatlatma iğnesi vuruldum ama bir türlü olmadı en sonunda çok yoruldum kullandığım bütün ilaçları tedavimi yarım bıraktım çünkü artık düşüncelerime hakim olamıyordum her ay sonu defalarca test yapıyordum psikolojim iyice bozulmuştu. Tam vazgeçtim yoruldum tedavimi bıraktıktan hemen sonra hamile kaldığımı öğrendim. Çok zor biliyorum stresten olmuyor dediler hepsine çok kızdım sitem ettim ama doğruymuş. Rabbim gönlüne zihnine Sakinlik soğukluk versin kolaylık versin 🙏🏻
Cupkek CerenNisaSecilmis çok geçmiş olsun.. Evet insan düşüünmeden edemiyor allahım isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Zlhb Cupkek öğrendiğim andan beri yatıp kalkıp buna dua edıyorum Allahım ısteyen herkese nasıp etsın ınsallah🤲🏻
CerenNisaSecilmis Cupkek amin. Eşim ben her ağladığımda tek bir şey söyler di ‘ Vaktinden önce çiçek açmaz ‘ Rabbim zamanını biliyordur gönlünüzü ferah tutu. Dualarım seninle 🙏🏻
Busraer Cupkek bende her duamda allahım isteyen herkese nasip et diyorum iñsallah allah sanada nasip eder kardesim
cnntylmz Cupkek selam canim evleneli 3 yıl oldu ilk 6 ayda hamile kaldim bos gebelik gecirdim sonra 2.5 sene hamile kalamadim her ay gittim doktora catlatma ignesiymis rahim filmiymis klomenmis femeradir kullandim bumlari ama olmadi doktor dedi tüp bebek. Sadece pkoyum baska bi sorun yok. O ay dünya basima yıkıldi tup bebek diyince agladim kac gun sonra biraktim sadece 1 ay sonra hamile kaldim hic düsünmedim simdi 10 haftalik hamileyim.sana tavsiyem hiç düsünme iliskide falan ayaklarini kaldirma olcak mi olmiycak mi die düsünme ben öyle yaptim. Rabbim bu mübarek ay hürmetine tez vakkitte hayirlisiyla saglikla nasip etsin insallah isteyen herkese 🤲 uzun oldu hakkini helal et🤭
Beyis Yaşamayan anlamaz o kadar tedavi, söylenen sözler, umutlar, hayal kırıklığı Allah artık umudumu kestiğim anda verdi bana hayırlısı diyeceğiz en güzel zamanı biliyor Allahdualarımdasınız 🤲🏻
cnntylmz Beyis gercekten öyle 3 sene cok bekledim cok agladim dua ettim . Rabbim herseyi vaktinde veriyo tevekkül etmekten asla vazgecmemek
[silindi] Cupkek bende her namazda dua ediyorum Allahım sizede bir an önce bi evlat nasip etsin inşallah bekliyen herkeze 🤲🙏
ayazmoms41 Canım hayırlı ramazanlar. Bende normalde polikistik over var. 13 ay korunmadık çok şükür şimdi 9 haftalık hamileyim. Rabbim umudumu yitirdiğim ayda nasip etti sürpriz bir şekilde. Rabbim öyle güzel ki öyle merhamet sahibi ki sen umudunu yitirme sabır sadece sabır…: Allahtan umut kesilmez rabbim öyle zamanda nasip eder ki. Allah kimseyi evlat ile sınamasın kimseyi şu mübarek günde kucağını boş bırakmasın. Ben hep allahtan hayırlısını istedim. Hayırlısıyla rabbim herkese evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah. 🤲🏻🤲🏻
Gunsss Cupkek her namazımda duamdasınız 🙏 Allahım kimsenin umudunu boşa çıkarmasın şu mübarek günlerde isteyen herkese hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin 🙏🙏💗
burcu_1322 Mom36 bende çok kötü ruh Halim çatlama iğnesi olmultum bu ay olmadı eşimin soerm testlerinde iyi çıktı doktorum bende de birşey olmadığını söylüyor 2 ay sonra gel dedi bana bugün telefonda corona bitince rahim filmi çwkwlim defi sen çektirdin mi bir sorun bar mı canım ben 10 aylık evliyim .
Mom36 burcu_1322 Canim benim bi tek ultrason ile bakildi. Ulrtasinda bi şey goremedi doktor. Horman testi için cagirmisti adetin 2. Gunu ama gidemedim gitesydim eşim sperm testinide gostericektim onuda gösteremedim .korona bitince tedeviye baslicaz ins. 🙏
burcu_1322 Mom36 canım internette normal değerler yazıyor git orayla karşılaştır ya da doktorunun telefon numarası varsa mesaj at
Mom36 burcu_1322 cnm ben cok arştirdim ama deger yazmiyorki. Bi yanlislik var sanirim. Baktigim tum teslerde deger yaziyor. Yoksa bile 0 diyor ama benim eşiminkinde rakam bile yok. Kafam karsti. Şu korona bi geçsinde doktora gidicez tekrardan.