mrvygrtc acikcasi kaliplari icin belirttim, farkli bir amaç ile söylemedim, kaldı ki yukarıdaki bir anne bana bir şeyin markasını sordu. Ayrıca zaten yurtdışında yaşıyorum inanın Türkiye deki bazı şeylerin bir çoğu bırada 10$ ı geçmiyor, fotograflarda 1,5$ aldığım pek çok ürün var ,yani Marka belirtmemdeki amaç kalıplar yüzündendi, negatif olarak mı yazdınız bu yorumu bilemedim ama açıklama ihtiyacı hissettim. Çünkü en nefret ettiğim şey marka ve logo lu ürünlerdir