Safie bende yanlış yapıyorsun sağlıklı beslenmen lazım senin şuan bende kullandım progestan doktorum bana bol sıvı tüketmen lazım demişti sen ise 16 saat ac ve susuz kalıcaksın yazık günah karnındaki bebeğe de sana da 22+6 haftalığım bende cok tutmak isyedim ama esim izin vermiyor sabah ac karnina ilacim oldugu icin sende tutma bence