Esrayigit Arkadaşlar 2 gündür nefesim daralıyor boğazım ağrıyor bide göğüs kafesim ağrıyor 10 haftalık hamileyim acaba normal mi yoksa koronadan korkmalımıyım 😒
Haribo42 Esrayigit kendini takip et canım iyicee paniklemeden panik ve stress her hastalığın başı güzelce nefes al ver tüm günn bakalm nasıl hissedicekain evini havalandır hep
Elif_kuzucum Esrayigit canım çok normal bende de aynısı doktora danıştım e normaaalll hamilesin yanıtını aldım 😅
Elif_kuzucum Esrayigit ha bi de internetten hamileler için nefes egzersiz programları var onlara da bakabilirsin bizim hamileliğimiz ne yazık ki evde geçiyor stresli de oluyor yürüyüş yapamıyoruz sahile bile gidilmiyor benim de bazen cnm sıkılıyor nefes zorluğunda yaşıyorum
Gunes55 Esrayigit bekletmeden dr a gorunmeniz benim tavsiyem. Test sonuclari da hemen cikmiyor zaten. Hem de iciniz rahatlamis olur. Insallah olumsuz bi durum yoktur. 32 haftamdayim ben nefes darligi evet olabilir ama gogus agrisi bana mantikli gelmedi hic.
Elif_kuzucum Esrayigit 9 haftalıktı normal dedi dr ayakta iki dk tel dahi konuşsam maraton koşmuş gibi nefes nefese kalıyorum 😁Ama normalmiş şükür ki😇