Merhabalar.. ben 31+6 haftalık hamıleyım , bı kacgundur geceleri sancıdan uyuyamıyodum, ben normal sanıyordum günlerim yaklaşıyo dıye carsamba günü hastaneye günüm geldı diye muayeneye gıttık dırek yatış yaptılar sancımdan dolayı ve bıraz suyum azalmış .. gece serumla su verdıler suyun ıcıne ıgneyle ılaclar yapıldı , 2 kere cıger gelıstırıcı ıgne vuruldum . Hep ntsye takılıydım .. bugün cıkısımızı verdı doktor ılacla evden devam edıcem .. benım gbı olup da kaç haftaya kadar dayanan var ? Bebegımın suan kılosu 1950 grammış