Merhaba, bende sonunda buraya doğum hikayemi yazabiliyorum.. Günlerdir burda da doğum hikayelerini okudum durdum. Sonunda 23 Nisan 2020 de oğlumu kucağıma aldım. Öncelikli Allah bu yolda kimseleri eylemesin demek istiyorum.
Ben bursa jimer hastahanesin de doğum yaptım. 38+1 de zorunlu sezeryan oldu doktorum Faruk dinçşahin. Doktorumdan yana çok memnunum kesinlikle yeni hamilelere tavsiye ederim. Kendileri özel klinikte hizmet veriyor. Biz jimer tercih ettiğimiz için doğumumuzu burda gerçekleştirdi. Bu sabah 7 de hastahaneye yatışımız yapıldı. Saat 8 e gelirken beni ameliyata aldılar. Ameliyata almadan önce odada damar yolu açıldı. Serum bağlandı. Ve kanımın ne kadar sürede pıhtılaştığına dair minik bir kan alma ile test yapıldı. Ardından ameliyathaneye indik bu arada malum corana yüzünden ameliyata eşim ve fotoğrafçı giremedi.. Ameliyata alınır alınmaz anestezi uzmanı spinal iğneyi yaptı ve ardından epidural takıldı. Damar yolu açmaktan daha kolay diyen arkadaşlarla aynı fikirde değilim. Çünkü belimden olan iğneden dolayı Bi huylanma Olduğu için refleks olarak zıpladım tabi. Evet acımıyor ama benim gibi huylular varsa refleks gerçekleştirebilir 🤗 neyse sonrası çok kolay
İnanın gözümde boşuna büyütmüşüm diyorum. Birden bacaklarımda ısınma oldu ve beni yatırdılar. Sonda takıldı ve gram hissetmedim. 08.20 de ballı lokumum dünyaya geldi. Ardından benim dikiş işlemleri vs derken odaya gelmemiz 9a doğru oldu ve asıl hikaye bundan sonra başlıyor bence. Öğlene doğru bacaklarımda ki uyuşma geçti. Ardından karnımda biraz ağrı oldu ama sürekli ağrı kesici yapıldığı için onu da atlattık. İlk yürüyüş evet biraz zor ama imkansız değil. Şuan hala hastahanedeyiz ilk kecemiz ve ben en az 7-8 kere yürümeye kalkmışımdır.yürüdükçe daha iyi hissediyorum. Şuan tek sorunum epidural. Düz uzanmak gerekiyor ama şuan belime battığı için rahat edemiyorum. Ama hiiiiçç umrumda değil. Ballı lokumum uyurken size bunları yazmak nasip oldu ya. Çok şükür diyorum. Allah tüüümm hamilelerin yardımcısı olsun. İnşallah sizlerde sağlıcakla kucağınıza alın bebişlerinizi.. İşte bu da benim hikayem. 🤗💕