Mercans Sevgili anneler cok kotuyum bu korona illeti yuzundsn de acile flaan gidemiyorum bana bi çare kusma ve mide ekşimemem var cok kotu yaşam kalitem cok dustu hiç birşey yiyemiyorum artık yediğimde ya midem ekşiyor yada kusuruyorum
Rabiakonuk Mercans doktoruna mesaj atıp prilam kullanbilirsin yada sağlık ocağı gidebiliyosan ordanda doktor yazıyor bana sağlık ocağı verdi çok iyi geldi 5 aylığım dahada kullanıyorum bağımlısı oldum heralde 😂😂
Rabiakonuk Mercans bende senin gibiydim ilk haftalar belki sizden daha kötüydüm bu ilacı verdiler kullandim cok sukur iyiyim ilk haftadan bellidir kullanıyorum