Htceeee 31 haftalığım ama hala yırtılma olmadı şükür çok korkuyorum daha önümüzde çok hafta var ama merak ediyorum ne Zaman başlar diye
Suheda Htceeee herkes çatlıycak diye bisey yok canm ben 24.haftadaym ve 4 5 tane catlak var benm kilo alincada catliyodum eskiden yani genetik bisey canm
biiiidamla Htceeee ilk gebeliğimde hiç yırtılma olmadı çok şükür ...şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum inşallah bunda da olmaz 🙏🏻
Sampiyonsmumy 27 haftada bende henüz çatlamadım. Ama düzenli krem kullanıyorum galiba erken çatlamak için. Inşallah olmaz tek umidim
Emelimsi Bende 26ya girdim. Hergün olmasa da krem kullanıyorum henüz çatlamadım inşallah çatlamam ama kaşınmalarım başladı 🙁(
MasalAlparslanMom 25+3 bendede Yok henüz inşallahta olmaz. 9haftamdan beri sebamet kullanıyorum işyerinde bir kere. Sabah uyandığımdada evde kayısı çekirdeği yağı, kayısı yağı ve tatlı badem yağı karışımım var onu sürüyorum. Öner’i alabilirim ☺
Sampiyonsmumy [bilinmeyen] elancyl ve avene in 3 karışımdan oluşan bi nemlendiricisi var ikisini karıştırıp sürüyorum. Kokusuz ve yapış yapış değil simdilik memnunum