Gokser yani seni doktorun istemediyse benim doktorumun adını niye daha merak ediyorsun kardeşim istemedi yaptırmadım Sezeryan istiyorum dedim normal doğum istesen şeker isterdim dedi bende yaptırmadım zaten diyet uyguluyorum kendim şekersiz tuzsuz dikkat ederek insanları boşuna kasmayın yok bebeğin ölür yok falan fişman şeker testi zorunlu değilllllllll herkes kendi isteğine göre yaptırması gerekiyor evet bence de herkes yaptırmalııı bende onun için gittim ama zaten diyet uyguladığım için de yaptırmadım şunu da eklemek istiyorum o şeker testini yaptırıp şekeri çıkıp ne tatlılar gömen anneler de gördüm ben 🤦🏼♀️