Serife3304 Merhaba kızlar yattığımdan beri vajinamda arada bir gelen aşırı baskı hissediyorum bide az önce lavaboya gittiğimde sulu bişeyler geldi sümüksü ve kaygandı normal akıntı gibi değildi sizce doğum belirtisi olabilir mi 37+3 üz
KucukAnne538 Serife3304 yalancı sancidir canım dikkat et yine de bizde 37 haftalik olduk bekliyoruz her an🤭
Serife3304 ongelukkig hayır sanki bişeyle bastırılıyormuş gibi büyük tuvaletim varmış gibi ama gelip geçiyor anlamadım
eylul_asil Serife3304 doğum hikayelerinde hep doğum anında söylüyorlar dikkat edin siklasirsa doktora gidin Allah korusun evde dogumolmasin sonra 🤭
Serife3304 eylul_asil sancının gelme sıklığını takip ediyorum devam ederse gidicem mecbur çünkü 1 hafta sonra sezeryan olacaktı kendiliğinden gelecek galiba 🤦♀️
meymis Serife3304 hayırlı uğurlu olsun. Demekki gelen nişanmış. Hastaneye gittiğinizde açıklık var mıydı. Bebeğinizin durumu nasıl erken doğdu kaç kg oldu acaba.
Serife3304 meymis çok teşekkür ederim ☺️ hastaneye geldiğimde açıklık yoktu ama nst de sancı çıkıyordu biz zaten 1 hafta sonrasına sezeryan diye konuşmuştuk doktorumla sabah 7 de sezeryana aldı 😊 3500 gr doğdu oğluşum 48 cm uzunluğunda 🥰🥰
meymis Serife3304 ay maşallah çok iyi. Biz 39 idik gittiğimizde. Bu Çarşamba. Kilomuz 3670 idi. Sizin kuzunun kilosu iyiymiş maşallah. Sağlıkla büyütün.