Doktorlar 3 öğün yememizi bile önermiyor . Ara öğün tüketmemizi öneriyor . Ki bol su içmemiz de lazım . Rabbim tabi ki yardım eder ama dinimizde hamileler oruç tutmak zorunda değil. İçimizdeki minicik canlı bizden besleniyor ve bize muhtaç . Aç kalarak tansiyonumuz düşebilir . Bu da direk bebeği etkiler . Güzel güzel beslenip , seneye borçlar ödenebilir. Benim düşüncem.. Allah herkesin yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻❤️