Ilydasya60 ben yaptırmadım yani şöyle, dr midem bulanıyo onu yapamam başka yoku yokmu dedim dr da, ozaman açlık ve tokluk şekerşne bakalım sadece dedi sağlık ozağında açlık ve tokluk şekeri için kan aldılar sonra tahlilleri dr gösterdim sorun yok iyi demişti