yagmur91 ben 8 haftalıkken düşük yaptım, kürtaj olmak istemediğim için. Eve geldim 4 gün sonra birden sancılandım ama yani öyle böyle bir sancı değil ölücem sandım, sonra bi pıhtı düştü, hastaneye gittim doktorda iğne ve serum vurdu su gibi kanama yaşamaya başladım. Bi hafta sonra rahmim temizlenmişti. Ama çok zor mümkünse kürtaj ol derim