Hanımlar merhaba, doktorum 27 nisana sezeryan için gün verdi kısmetse daha önce bir sürpriz olmazsa pazartesi sabah doğum yapacağım. Daha önce rahimden operasyon geçirdiğim için direkt sezeryan demişlerdi. Şimdi virüs olaylarından dolayı genel anestezi yapmıyorlar spiral yapacaklar. Bense çok heyecanlanıyorum nasıl desem acı hissetmekten değilde heyecan yaparım kalbim sıkışır paniklerim elim kolum durmaz falan diye korkuyorum. Salı günü anestezi doktorumla konuştuk ama ben soracağım soruları hep unuttum🙄🙄 . Spiral tecrübesi olan var mı ?? Belden iğne yapılırken acıyor mu?? Ayrıca sakinleştirici iğne yapıyorlar mı?? Allah’ım kafamda deli sorular😔😔 Rabbim herkesin yardımcısı olsun bu mübarek gecede herkesin gönlünün muradını versin İnşallah🤲🤲